Vrijwilliger aanmeldingsformulier

Ik wil me opgeven als vrijwilliger voor:

Fotograaf 16+ (Mediateam)Cameraman/vrouw 16+ (Mediateam)Geluidsbessemer/technicus (16+)(Evenementen) Verkeersregelaars (18+)EHBO/BHV-er (18+)

Ik ben beschikbaar op de volgende dagdelen:

Ma-morgenMa-middagDi-morgenDi-middagWo-morgenWo-middagDo-morgenDo-middagVr-morgenVr-middagza-morgenza-middag

Heb je nog overige vragen of opmerkingen kun je die in onderstaand vak stellen:

Met behulp van onderstaande knop kunt u het aanmeldingsformulier verzenden. Binnen 24 uur zult u per e-mail van ons een bevestiging van de aanmelding ontvangen. Mocht u na deze tijd nog geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via het menu "Contact".

Let op, na het op verzenden drukken duurt het enkele seconden voordat de verzendactie is geslaagd. Wacht geduldig af tot u de melding ontvangt dat het formulier is verzonden. Klik niet nogmaals.